بلاگ

گفتگو با اعضای خانواده هپی فت (قسمت ششم)

 12 کیلوگرم کاهش وزن و بدست آوردن سلامتی جسمانی با جراحی ذهن هپی فت
بازهم یک گفتگوی عالی دیگر با یکی از اعضای خانواده هپی فت در راستای رسالت هپی فت و گسترش فرهنگ متناسب شدن با جراحی ذهن.

به صحبت‌های این دوست نازنین که گوش دهید کاملاً متوجه خواهید شد و به این دیدگاه خواهید رسید که چرا غذاها عامل اضافه‌وزن نیستند و چرا در هپی فت روی این نکته بسیار مانور می‌دهم که غذاها هیچ قدرتی برای نامتناسب کردن ما ندارند و این قدرت را ما به غذاها می‌دهیم.

چگونه امکان دارد که این دوست عزیزمان با خوردن هر روز شیرینی ۱۲ کیلوگرم از وزنش را کم کند؟ چطور امکان دارد که هر ماده غذایی که دوست دارد را نوش جان می‌کند و بازهم کاهش وزن را تجربه می‌کند؟ در کدام روش چنین دستاوردی نصیبتان خواهد شد جز لاغری با جراحی ذهن هپی فت؟

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

8 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام
    ساعت ۱:۱۵ دقیقه شبه و باعلاقه و ذوق فراوون نشستم تو تاریکی دارم مصاحبه های زیبا و آموزنده سایت رو میبینم و لذت میبرم و با خودم میگم تو هم میتونی مثل همه هنرجوها که با کاهش وزن روبرو بودن طعم رژیم بدون سختی و عذاب رو بچشی و درک کنی که این هنرجوها چی میگن و از چه معجزه ای حرف میزنن…
    امروز روز چهارمیه که با هپی فت آشنا شدم و حال روحیم با توجه به حمایتهای خانم خیری عزیز و گوش دادن و نگاه کردن به فایل ها و مصاحبه هایی که استاد بزرگوار انجام دادن فوق العاده خوبه،امیدوارم هزاران برابر حال خوب رو خداوند نصیب شما و خونواده محترمتون کنه آقای جعفری گرامی.💐

    و خانم نوروزی نژاد عزیز ان شاالله که همیشه تندرست و شاد باشید و مارو با کاهش های وزنی خودتون خوشحال تر کنید🌺

  • سلام به استاد و عزیزان پر قدرت هپی فت خانم نوروز نژاد تبریک میگم بابت آگاهی ها وکاهش وزن که پیدا کردید با دیدن فیلم دوستان وتجربیات ایمان صدرصد وواقعن اینو باتمام وجودم میگم که هپی فت واستاد بزرگوار مثل آقای جعفر دار که اصول درست زندگی کردن اصول درست تناسب اندام وخودشناسی واقعی به ما آموزش میده واز خدا میخوام تمام این آموزشها را توزندگی هامون انجام بدم بابت شناخت استاد وهپی فت خیلی خیلی سپاسگزارم واز خدا بهترینها رابرای استاد ودوستان هپی فت آروز دارم🙏🙏🙏

  • سلام استاد گرانقدر و خانم نوروزی نژاد عزیز
    براستی که هپی فت واقای جعفری بزرگوار و خانم خیری گل دوستان ارزشمندی هستند که نصیب ما شده اند من حال خوب و ارامش درونم مخصوصا نسبت به غذاها را مدیون استاد هستم پر توان و شاد باشین اقای جعفری عزیز و خانم خیری دوست داشتنی و زندگیتون سر شار از عشق

  • سلام به‌ شما استاد عزیز . و دوست قدرتمندم خانم نوروزی نژاد
    باز هم یک گفتگوی فوق العاده مفید و ارزشمند شنیدم . هربار با شنیدن صحبت های شما استاد عزیز و دوستانم، یکی از میلیون ها پنجره های بسته ی ذهن ام باز میشه .
    این گفتگوهای پر از صداقت و راستی که توش نه خبری از تبلیغات های رویایی و نه خبری از پنهان کاری هست ، اشک از چشمهای آدم در میاره . آخه کدوم بیزنس و کجا دیدید که یک انسان نسبت به آموزه های خودش انقدررر بی منت ببخشه ؟؟ و انقدر عاشقانه انرژی و زمان بزاره ؟؟؟ استاد عزیز ، من به شخصه گواهی و شهادت میدم که در دوره ی آموزشی شما ،کسب پول و سود و مسائل مالی آخرین هدف هست و این رو من هیچ جا ندیدم که ندیم .
    این گفتگو ها و صحبت های ارزشمند شما ، و همچنین سایر فایل های آموزشیتون که رایگان در اختیار هنرجوها قرار میدید میلیون ها میارزه … چون اتفاق خارق العاده ای که برای هنرجوهای شما میافته ، فقط تناسب و اندام و لاغری نیست ، و زندگی هایی رو زیر رو کرده و داره میکنه که هرچی بگم کمه . ای کاش به عنوان یک شاگرد بتونم به درک این همه عظمت و بخشندگی رفتار شما برسم . و با این کردار شما انگار خدا به زمین نزدیکتر شده . و انسان های بیشتری، شبیه به خدا ، در اطرافم میبینم .
    بی نهایت متشکرم استاد . خدایا شکرت

    • سلام خانم رهروان عزیز
      بسیار سپاسگزارم از محبت شما.
      با تمام وجودم امیدوارم بتونم در تغییر نگرش دوستانی که اضافه وزن دارند قدمی بردارم و کمکشون کنم که راه رو از بیراهه تشخیص بدن.
      بهترین ها رو براتون آرزو دارم.
      شاد باشید و برقرار.

  • درود بر امین جعفری عزیز و خانم نوروزی نژاد عزیز
    خوشحالم که حال خوب تون و با ما به اشتراک گذاشتید و نتایج خوبی رو بدست آوردید
    تبریک به شما برای موفقیت هایی که بدست آوردید
    و سپاس از امین جعفری عزیز برای آموزه های نو و فوق العاده تون.🙏🦋

دیدگاهتان را بنویسید