بلاگ

جلسه سی و هشتم کارگاه چله نشینی تناسب اندام هپی فت

تمرین روز 38 چله نشینی
روز سی و هشتم چله نشینی

 

تمرین روز سی و هشتم:

با توجه به آموزش های این چند روز در مورد سپاسگزاری، به عقیده شما چطور بوسیله سپاسگزاری می توان به تناسب اندام ماندگار دست پیدا کرد؟

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

7 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • با سلام
    وقتی سپاسگزاری میکنیم برای سلامتی و تناسب اندام باید در عمل هم نشون بدیم سپاسگزاریم پس وقتی میتونیم سپاسگزاری واقعی داشته باشیم که متعادل خوری داشته باشیم و از خوردن به اندازه غذاها لذت ببریم و بی جهت با خوردن غذای زیاد به بدنمون بی اعتنایی و بی احترامی نکنیم این یعنی ما شکر گزار بدنمون هستیم

  • با سلام و روزبخیر❤️
    تمرین روز ۳۸
    چطور با استفاده از سپاسگزاری میتوانیم به تناسب اندام برسیم
    وقتی در هپی فت یادگرفتیم ک ریزه خواری و پرخور نباشیم و با ارامش غذا بخوریم و همینطور باحس لذت دست بکشیم از خوردن هله هوله و خوراکیه زیاد.با سپاسگزاری برای این حس خوب سبکی که پیدا کردیم این حس خوب لذت بخشی که از این لایف استایل جدید که کم خوراک شدیم ریزه خواری نداریم ازش لذت میبریم و از خداوند سپاسگذاریم برای این تغییرات و سعی میکنیم در نه فقط برای کاهش وزن که شکرگزاری برای اون نثل گروه گشی هست بلکه فقط و فقط برای این احساسات خوب و تغییرات خوبمان در لحظه شکرگزار خداوند باشیم و در عمل با انجام ریزه خواری و پرهیز از پرخوری و دوست داشتن بدنم همینی که هستم با ورزش و تمام کارهایی که برای بدست اوردن تتاسب اندام یادگرفتیم سپاسگزار واقعی خداوند باشیم😍

    • خیلی عالی بود خانم امینی عزیز
      شما با انجام دادن منظم تمریناتتون در واقع در حال انجام دادن سپاسگزاری واقعی و عملی هستید
      مرحبا به شما و تعهدتون
      فوق العاده هستید

  • وقتی حالمون با خودمون خوبه، و حس خوب داریم، واقعا با خودمون هم جسممون و هم روحمون آشتی میکنیم و از سپاس احساسی ب سپاس عملی میرسیم

    نمیخوریم زیادتر ک حالمون بد شه و البته ک بسی صبر و تلاش و مداومت لازمه

  • سلام روز و روزگار خوش
    وقتی به بالاترین مرحله سپاسگزاری برسیم یعنی سپاسگزاری عملی در رسیدن به تناسب اندام ماندگار هم ازش استفاده می کنیم مثلا از ریزه خواری، غذا خوردن در زمان استرس، شادی زیاد و غمگینی جلوگیری می کنیم، آب زیاد می خوردیم و …..
    و وقتی شاد باشیم سمت پرخوری عصبی هم نمی رویم
    و وقتی این کارها رو انجام بدیم به تناسب اندام ماندگار می رسیم

  • با سلام :
    به عقیده من فقط با متعادل خوری و توجه به احساسات درونی مان می‌توانیم به وسیله ی سپاسگزاری عملی کاهش وزن موثر و ماندگار را تجربه کنیم. در واقع، توجه به خود، مراقبت از خودمان و اهمیت دادن به احساسات و افکار، می‌توانیم سپاسگزاری عملی را تجربه و به موفقیت دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید